Sezona MP a MSR 2018 za chvíli začíná…
Zdravíme vás všechny, kteří se už nemůžete dočkat vůně benzínu, adrenalinu na dráze, ale také přátel v depu…
Zdravíme vás v nové sezóně MORAVSKÉHO POHÁRU a Mistrovství Slovenska 2018!
Víme, že některým už sezóna začala tréninky nebo závody v zahraničí.
My také pracujeme a jednáme a snažíme se dotáhnout řády a předpisy na nadcházející sezónu.
Takže Vás teď stručně seznámíme s novinkami, ať už organizačními nebo technickými.
Pro lepší přehlednost vše rozdělíme, nejprve na MP a na MSR tak, aby tomu porozuměli i nováčci.
Kdo je jezdec MP?
Hobby jezdec, který nevlastní národní, nebo mezinárodní licenci kartingu. Tedy jezdec bez licence nebo s licencí pohárovou.
Co potřebuje jezdec, aby se mohl zúčastnit závodu MP?
Každý jezdec nám musí na svém prvním závodě sezóny donést potvrzení minimálně od svého praktického lékaře, že je schopný vykonávat tuto sportovní aktivitu. Formulář k praktickému lékaři naleznete zde.
Ale! Jezdci třídy KZ2 Junior budou nově muset mít toto potvrzení o zdravotní způsobilosti od sportovního lékaře. Formulář ke sportovnímu lékaři naleznete zde.
Při administrativní přejímce nám vyplní přihlášku a zaplatí vklad do závodu, jehož součástí bude startovné, poplatek za členství v autoklubu a pojištění jezdce na daný závod. Jezdec vlastnící pohárovou licenci předloží při první registrace licenci k nahlédnutí.
Co potřebuje jezdec po technické stránce?
Kombinézu, ne montérovou , ale klidně i s prošlou homologací.
Kotníkové, nejlépe závodní boty a rukavice.
Samozřejmostí je přilba, která může mít také prošlou, ale tu správnou homologaci pro karting, která je v přilbách označena písmeny CMR a nějaký rok a u dětí CMS a nějaký rok, ta ještě splňuje hmotnost.
Motokáru s motorem, která splňuje technické předpisy dané třídy, obutou na těch správných pneumatikách.
Novinkou pro letošní sezónu je “padací“ nárazník ve třídě Mini 60.
Ve třídách Rotax Micro MAX, Rotax Mini MAX Rotax Junior MAX, Rotax Senior Max a v KZ2 Junior jsou „padací“ nárazníky už samozřejmostí.
KZ2 Junior i Senior má předepsány homologované tlumivky výfuku (ty velké).
Do třídy Honda 390 si ještě nekupujte pneu, ještě jednáme, jaké že tam dáme.
Toto všechno Vám zkontroluje technik při technické přejímce.
Další podrobnější informace se dozvíte v naši ročence, která se intenzivně chystá k uveřejnění.
Kdo je jezdec MSR?
Jezdec vlastnící národní, nebo mezinárodní licenci kartingu.
Co potřebuje jezdec, aby se mohl zúčastnit závodu MSR?
Vydání licence je podmíněno doložením zprávy lékaře, takže nám stačí předložit licenci jezdce a zaplatit vklad do závodu.
Novinky v technice MSR?
Mini 60 – “padací“ nárazník,
KZ2 – filtry sání nové homologace a homologované tlumivky výfuku (ty velké).
Ještě stále pracujeme na ročence, stejně jako kolegové z AČR a SAMŠ, aby se příliš nelišily a tak byly přípravy na závody pro všechny příjemnější. Podle všeho, by se nic zásadního oproti loňské sezoně měnit nemělo, až na výše uvedené věci.
Takže dejte nám ještě chvilku…
Pokud máte nějaké dotazy tak pište a my odpovíme příště…
Ti z „eMPéčka“